18 listopada 2014

Poduszki dekoracyjne

Lubię zmiany

W naszym mieszkanku ciągle muszę coś zmieniać. Ku niezadowoleniu mojej drugiej połowy wiecznie przestawiam meble. Kiedy już mi się znudzą po prostu je maluję :)

Niedawno odmalowałam większą część mieszkania i na jakiś czas znowu jestem usatysfakcjonowana efektem. W domu królują białe ściany i kolorowe elementy. Bardzo podobają mi się białe a jednocześnie bardzo ciepłe i przytulne wnętrza w stylu skandynawskim. U mnie stoi bordowa kanapa, której w najbliższym czasie raczej nie wymienię. Zostawiłam, więc też jedną bordową ścianę. Na razie nie ma tego zbyt wiele ale chcę oby dodatki były wyraziste i kolorowe.

Poduszek na kanapie nie było albo wcale albo każda inna bez ładu i składu. Zebrałam je wszystkie, pozbawiłam starych poszewek i uszyłam nowe - niebieskie.

Poduszki na mojej kanapie nie są już nudne.


1 komentarz:

  1. ja bardzo poduszki dekoracyjne lubię uważam że bardzo ocieplają wnętrze poza tym oglądanie filmu na kanapie bez podusi to zdecydowanie nie jest to samo :D ja z szyciem dopiero się oswajam ale uznałam właśnie że uszycie poszewek na poduszki nie może być aż takim straszliwym wyzwaniem i zabrałam się do pracy z poradami z przepisnaszycie, poszło gładko, sprawa rzeczywiście była całkiem prosta i mam teraz bardzo fajne wzorzyste poduchy jakich na pewno nie znalazłabym gotowych w sklepach

    OdpowiedzUsuń